Kızlar selam 7. Aya geldim doktorum vifolic kullanmama devam ediyor içinde sadece folik asit olmadığını biliyorum ve doktoruma güveniyorum ama folik asit fazla kullanımınında bebeğe zararı olduğu söyleniyor kan testinde folik asit değerim normal çok yüksek değil ona baktım tüm hamileliği boyunca vifolic kullananlar var mı