mac zaten simdiden cikmasi seni 8.ayda 9.ayda cok cok zorlardi. Ne kadar gec cikarsa o kadar iyi bence 😊 ben 34+6 haftalik hamileyim dogum me zaman diye soruyorlar agustos diyorum sasiriyorlar bir karnima bir bana bakiolar. Ki hala kendi pantolonlarimi giyebiliyorum ( dusuk bel olanlari). Herkes ic karnin genis diyor ama doktor her cocuk ayni sekilde anne karninda durmaz dedi kimisinin karni daha sivridir kimisinin daha asaga dogrudur kimisinin daha yuvarlaktir kimisinin gogus altindan baslar dedi. Bu cocugun durus sekliyle ilgilidir dedi. Bence sende kendini sansli hisset bunlari dert etme. Ben hala ayakkabilarimi kendim giyiyorum tum ev islerimi kendim yapiorum egilip kalkmamda hicbir skıntı yasamiyorum. Bu arada karnimda 29. 30.haftalarimda cikmaya basladi. 4 haftada suan top gbi bir karnim var 💕🙈