Yagmur_849884 bende 5 gün oldu olalı tam 30 haftaligim 1 qy sonra ikinci dozu olacağım 😊 aslında olmayacaktım ama vakalar arttı varyant çoğaldı birde doğuma yakın olursan sıkıntı dedi doktorum oldum. Birde bebek antikorlar doğuyor ona tekrar aşı yaptırmak zorunda kalmayız inşallah 😊