Boncuk123 Kızlar ayın 23ünde testim koyulaşmaya başlamıştı, 24ü kesin yumurtlarım diye düşündüm ama test daha silikleşti sanki ? 23ü iki çizgi asla eşit değildi. Sizce o gün yumurtlamış olabilir miyim ? https://www.hizliresim.com/d8u581h
lunam Daha vakti gelmemiş de olabilir. Ne zaman başlamıştın testleri yapmaya, adetinsen hemen sonra mı?
Htcee19 Belki çatlama olmuştur çünkü silikleşmeye başladığı zaman yumurta çatlamaya başlıyor bildiğim kadarıyla
lunam Boncuk123 diğer arkadaşlara katılıyorum, olmamıştır daha yumurtlama. Devam et inşallah görürsün yumurtlamayı.