Nazlcebe sen o diyenlere He He deseydin bu ne saçmalık ya yatağa bağlıyorlarmıymış zincirle bari bu ne saçmalık odalar tek yada çift kişilik oluyor ebeler bence gayet iyi güvenliği kötülerdi hep bende güvenlik annemle görüşürken üstüm açılmasın diye önlüğümü kapatmak için tuttu sonra ebelere annemin yanına gidebilirimiyim dediğimde izin verdiler sonra lavobaya girdiğim sıra hasta bakıcılar odada kimse yok diye doğuma gittim diye yatağımı temizlemişlerdi yatağın temiz resmini çekip atıyorlardı daha suyum parça parça geldiği için affedersiniz bacaklarım yapış yapış olmuştu ebeye sordum duşa girebilirmiyim diye tabiki dedi hatta ılık suyla duş Alman açılmanı kolaylaştırır dedi karnımdan alt tarafımı yıkadım bana çok şükür biri ne öte git dedi ne kızan oldu çok güzel doğum yaptım 30 saat sancı çekmeme rağmen ikizlerime hamileyim gene doğuma Kayseri şehir hastanesine gidecem baştan bellide oraya gidiyorum