İlk gebeliğim 7 haftadayım tahlil sonucu d vitaminim düşük çıktı doktor VELBON adında ilaç verdi onu kullan dedi sağlık ocağı da 12 haftada başla diye monovit D3 vermişti ilk gebelik olunca insan bilmiyor ve tedirgin oluyor benim gibi erken kullanmaya başlayan oldu mu acaba ?