Gulendammm Arkadaşlar merhaba 6 hafta gebeyim biraz korkuttular beni TSH 4.45 çıktı dahiliyeye görünmen gerek hormonların çalışmıyor bebeğe çok zarar dediler beni biraz aydınlatırmısınız benimle aynı durumu yaşayanlar 😢😭
Deletedmom_5 Gulendammm Korkacak bir sey yok ilacla hemen düsüyor ama ilaci mutlaka kullanman gerek hem 5′in üzerinde olunca tehlikeli sayiliyor ama seninki 5e yakın dahiliyeye git ilac verir duzenli kullanirsan bir sey olmaz
Meryemtrksoy Gulendammm sakin ol hiç sıkıntı yap a hamileyken 2.5 un üstünde olmaması lazımmış ama benim senelerdir hamile olmadan önce de kullanmama rağmen dün baktırdım daha yine 2.80 tabi 7-8 den buralara düştü ama doktor kontrolünden ilaçlarını aldığın zaman kısa sürede düşüyor o yüzden sadece ihmal etme yeter hiç korkma ❤️
BallyavruM Gulendammm benim 8 çıkmıştı canım korkma dahiliyeye git ilaç verecek düzenli kullan düşecektir. Ben kullandım 3 e düştü. Bu hafta biraz ihmal ettim doktor da hastanede değildi falan 5 e yükselmiş. Şuan sıra bekliyorum doktordayim. Tabi ben 4-5 aydır kullanıyorum ilacı
Mervearc Gulendammm ben hamilelik öncesinde başladım planladigijimiz için suan 24 haftaligiz .benimde normalde 3 -4arasi civarlardaydi Dahiliye ilac başlattı yine yukselio iniyor ilac kullandığınızda sorun olmuyor önemli olan kontrol altında olmanız 🌸doğuma kadar kullanıma devam edicekmsim.
Hamisse Korkmayn benimde ilk zamanlar öyleydi bi yükseldii bi baga düşüktü ilaç bile kullanmadm takip edelim dedi doktor kendiliğinden geçtii
Kksll Gulendammm sakin ol bende 7. Haftadan beri ilaç kullanıyorum sadece verilen ilaçları aksatmadan kullan bir şey olmaz Allah’ın izniyle her ay düzenli takibine git