hanimhanimcik
Bence hayır, yani normal yiyorsak, bazıları gibi yemeğin içine düşmüyorsak, aman hamileyim nasıl olsa zayıflarım şimdi 10 kişinin yemeğini yiyeyim demiyorsak fazla da kilo almayız. Ha illa kilo alınacakmı, tabiki alınıcak. Çünki plasenta, bebek, suyu + vücuttaki kan artışı tartıda kilo olarak gözükür. Doğumdan sonra ise kolaylıkla gider. Hele bebeğin 40ına kadar hamilelik karnı da iner. Sadece sağlık da önemli. Yani bazı bünyeler aşırı şişer, aşırı iştah artışı yaşar. Bu gibi şeyler etki eder. Mesela 7-9 kilo almak 9cu ayın bitişende doğaldır. Ama 15kilodan fazla olmak, mesela 20-30 kilo almak sadece şişkinlik bebek falan değil de yemeyle alakalı alınıyor. 😹tüm yazdıklarımın sonunda “bence” diye birşey bırakayım 💕