ozgulesma Kızlar çatlak oluşumu engellemesi için önerdiğiniz çatlak kremi ya da bakım yağı var mı kullanıp memnun kaldığınız ürünleri yazabilirmisiniz
Aysegul9371 ozgulesma hindistan cevizi yağı kakao yağı kullanıyorum 17 olmama rağmen çatlağım var. Bio oil alcam sonrada lierac
ozgulesma Aysegul9371 teşekkürler bizde 23haftalık olduk yeni ortaya çıkmaya başladı çatlak oluşumu henüz yok ama ileriki haftalarda kaçınılmaz gibi bio oil yeterli gelir mi bende onu araştırdım karar veremedim
Aysegul9371 ozgulesma İki krem yine dediğim yağlardan kullanabilirsiniz birazda insanın kendisine.alakali hiç bsey kullanmadan çatlamayanlar var birde benim gibi erkenden catlayanlar 🤭