37+4 dem selamlar anneler 🥰🥰😘Benim kız hala dönmedi🙈 Pazartesi günü nst de kalp atışı yüksek çıktı serum verildi ve az da olsa düzeldi. Yarın tekrar nst istedi doktorumuz. Sizce kalp atışı hızlı diye sezaryene alırlar mı? Dönmüş olsa suni verirler dicem de 😔