Emineecici Minikcivcimmmm__34 150 bebeğin nabzı 92 senin nabzın 15 de sancın yani sancın yok şuan 50lerde olması gerek en az
Minikcivcimmmm__34 Emineecici peki bisey sorucam suan tekrar nst ye gridim bu defa iki rakam cıkıyor ekranda biri 175 diger ise 50 oluyo 40 oluyor 60 oluyor 30 olup tekrar cıkıyor bu sancı mu Emineecici
Momy01 Minikcivcimmmm__34 zikzakların yükselip inmesi degil böyle dalgaların genişligi çok olucak zizkaz şeklinde degilde dag seklinde gibi yüksek ve kıvrımlı olucak
Minikcivcimmmm__34 Gmsbahar hala hastaneyim iki saat sonra geldi suan yine nst de yim sancı yok bu defa yine iki saat sonra gel dedi 🤷 bende anlamadım
Gmsbahar Minikcivcimmmm__34 niye bidaha iki saat sonra gel dediki madem sancın yok e ne oldu sonuç şimdi naptınız