Kızlar 15 gün önce gitmiştim 15 gün sonra gel kalp atışına bakalım dedi hastahaneye randevu alamadım başka hastahenye randevu aldim bugün o doktor da birşey göremedim dedi büyük ultrason a gönderdi orada da bir açıklama yapmadılar git doktor ün yanına dediler şimdi sıra bekliyorum acaba boz gebelik mi yaşayanlar bana anlatabilir mi