Merhaba arkadaslar.
33 haftalık hamileyim ve 28 haftadan sonra sehir hastanesine gecis yapmak zorunda kaldim maddi manevi anlamda.. sizlere sorum şu.. 33. Haftadan sonra yada 35.Haftadan sonra olacak olan nts takibi icin her hafta randevu mu almam gerek ki randevu alamıyorum zaten,yoksa haftalik cikip gidince bakıyorlarmı mecbur.. nasil bi yol nasil nasil ilerlenir bana bi yol bir yordam soyleyin bana arkadaşlarım 🤲😰