muberray Doğuma 10 gün kaldı ve grip tarzı bisey oldum napabilirim kızlar varmi öneriniz zeytin yaprağı kaynatıp içsem. Sakıncası olurmu ıhlamur adacayi falan içeyim mi acaba son zamanlar da riskli olurmu sizce
Dmlkdr muberray bana doktorum sadece ıhlamur ve kuşburnu içebilirsin dedi bence çok bitkisele girmeyin bende öyle gribim salgın var sanırım🙄