minikoglumm Biz ilk başlarda sleepy kullandık yeni doğduğunda ama iyiydi. Acaba bez küçük mü sıkıyor mu? Sleppy kalıplar dar oluyor da.
Biz birde molfix deneyelim dedik oda iyi geldi onu kullanıyoruz sürekli.
Başlarda pişik falan olmuyordu büyüdükçe poposu kızarmaya başladı evet ama krem sürünce geçiyor oda bezden kaynaklı değil.
Belki de Islak mendil yaramıyordur birde ıslak mendili değiştirin 🤔