Feyza-p ordayken birşey olur mu kimse bilezmez ki. Kendinize güveniyorsanız , gebelikle alakalı herhangi bir problem yoksa birşey olacağını düşünmüyorum. Ben 18 haftalık hamileyken samsuna gitmiştim özel aracımızla hiç zorlanmadım. Bir doktorunuza danışın belki daha iyi bilgilendirebilir sizi.