Merhabalar,
Gebelik düşündüğüm için kan tahlili yaptırdım ve tsh 4.8 çıktı fakat ayrıntılı test yaptırdıktan sonra t3 ve t4 değerlerim normal. Gebelik düşündüğüm için doktorum levotrin 50 mg başlattı yaklaşık 15 gündür kullanıyorum ve şuan 4 haftalık gebeyim. Kendi doktorumda kullanmaya devam et dedi. Biraz endişeliyim açıkçası. Gebelikte bu sorunu yaşayan anne adayları ve annelerden yorumları bekliyorum🤰🏼