Fatmaakmese Arkadaşlar doğuma yaklaşık bir ay kala sağlık ocağında ki ebe muayenesinde bebek bezi, pişik kremi (bepanthol) veriyorlarmış alan veya bilgisi olan var mı? Her sağlık ocağı vermek zorunda mı?
alyavetuna Fatmaakmese ben öyle bisey almadım saglik ocağından sanmiyorum öyle bir uygulama olduğunu olsaydı saglik ocagi ebesi arkadaşımdı zaten haberim olurdu. sadece d vitamini ve kan ücretsiz veriliyor. doguma.1 ay kalada izleme gittiğinizde emzirme hakkında bir iki bisey anlatıyorlar okadar
Fatmaakmese alyavetuna Fatmaakmese 1 ay önce arkadaşıma vermişler o söyledi gittiğinde sende söyle demişti
gokcekocyigit07 Öyle bir şey varsa Alanya’da da uygulasınlar, kendim için değil ama ihtiyacı olan çok aile var, keşke yardım edilse 🤷♀️ Ama burada yok.
alyavetuna Fatmaakmese dogrudur canim ama herywrde olmadığına eminim. mesela antepre dpgum yaotim oranin belediyesi hosgeldin bebek seti bebek bezi islak mendil pişik kremi gibi gönderdi kiliste yaşıyordum hic bir şey yapılmadı. mersinde de bazı ilçe belediyelerin böyle faaliyetleri var. sen sor yinede varsa faydalabirsin