silakabadayi eylül asel olarak çift isim de koyabilirsin gayet hoş duruyor😍 ama illaki tek koyucam dersen ben eylül’ü tercih ederim 😘
Frida Bence Eylül yakında bütün kız çocuklarının adı Asel olacak çünkü, artık kulağa da ilginç gelmiyor 😊