Feyzaveannesi https://resimyukle.io/r/bB1FzULXm3 Selaaaam kızlarrr. Bugün 10+0 olduk 😊 az önce doktordan geldik çok güzel büyümüş benim miniğim maşallah 😊❤️ 3 hafta sonra gel zeka testi yapalım dedi doktorum. Cinsiyetten hiç söz etmedik. Sağlıklı olsunda ne gelirse hoşgelir diyoruz ama insan yinede merak ediyor 😊 çok minik biliyorum ama burada kesenin şeklinden cinsiyeti anlayan anneler var. Benim miniğime de bir tahminde bulunursanız çook sevinirim 😊❤️🌸
milayerli Feyzaveannesi zeka testinden kastı ikili tarama testidir diye düşünüyorum. Bebeğiniz bana erkek gibi geldi 😊
gokcekocyigit07 Cinsiyet için henüz küçük hayırlısı olsun , 2′li teste gittiğinde belki belli olur, Allah sağlıkla tamamına erdirsin 😉🤲
Feyzaveannesi gokcekocyigit07 İlk kızımda da 13 haftalıkken öğrenmiştim 😊 merak işte. Çok teşekkür ederim 😊
Feyzaveannesi milayerli Rüyalarıma giren erkek bebeğin haddi hesabı yok 😂 Aynen canım ikili test bizim buralarda hep zeka testi deriz garibim doktorda duya duya herhalde zeka testi diyor😂
gokcekocyigit07 Feyzaveannesi bende ilk kızımda 11′de öğrendim ama bu kızımda 22′de ayrıntılı ultrasonda anca öğrendim, bebeğin pozisyonu ile de alakalı, hayırlısı 🤭
Feyzaveannesi Aytajkhadir googleye img resim yükle yazıyorsunuz koymak istediğiniz fotoğrafı ekliyorsunuz alt tarafı doğru bir link çıkıyor o linki de buraya yapıştırıyorsunuz.
Feyzaveannesi Ranasamet Bebeğin gelişimine ve down sendromlu olup olmadığına bakılan bir test çeşidi. Kesin sonuç verilmiyor tabii ama ilk kızımda yapmıştım şimdiki gebeliğimde de doktorum yapalım dedi. 3 hafta sonra gidip yapıcam Allah’ın izniyle