Aysun7123 Sizce yenidoğan ve üç ay arasında tulumlar mı daha kullanışlı yoksa ikili takımlar mı ayrıca yenidoğan bebeklerinize ne tür ve ne kadar çoklukta kıyafet aldınıııız 😍
mrs_elisah Aysun7123 2 takım daha kullanışlı oluyor. Ben tulum almıştım ama alt değiştirirken zor oluyor. Veya kakası taşıyor sadece alt yerine komple değişiyorsunuz tulumda mecbur.
Dilekcnkn Aysun7123 Ben tulum çoğunlukla aldım 2-3 takımım var altlı üstlü olarak arkadaşım çok patikli pijama verdi artık onların üstünede zıbın giydiririm 🤷♀️