24+4 ilk gebeliğim şükürler olsun bu günlere gelebildik yavrumla 🤗 bahsettiğiniz ağrı olmuyor ama benim de sabahları kalkarken ayaklarımin altı çok acıyor ve bel ağrım var ama idare ediyorum 🙈 hareketli bir insanım hala da öyleyim oturamıyorum yerimde 😂 bel ağrısı da ona bağlıyorum haliyle 🤗