Yagmuronderkutlu Kızlar selamm aranızda çatlatma iğnesi ile hamile kalan varmı acaba eğer varsa yazarsanız çok sevinirim sormam gereken şeyler var hepinize kocaman sevgiler 😊
Atlans Yagmuronderkutlu canım benimde 10.günüm bu ay başka bir doktora gideceğim için önden muayene olmaya tanışmaya geldim , dosyamı inceledi kan tahlili istedi bakalım bir dedi, sonuç çıkınca yanına gideceğim bakalım ne diyecek
Midnightev Yagmuronderkutlu bende vurundum yarın test vereceğim dualarınızı beklerim Allah isteyen herkese nasip etsin içinde bize de 😇
Yagmuronderkutlu blueberyy00 sağlıkla büyüt inşallah canım 🙏🏻 Peki 10. Günde nasıl belirtilerin vardı hatırlıyormusun?
Yagmuronderkutlu Ahh merhaba canım çok sevindimmm allah sağlıkla kucağına almak nasip etsin inşallah meleğini 😊 bende iğne olduğum günü saymazsak bugün 9. Günümdeyim ve sürekli test yapmaktan delirmek üzereyim 🤦🏻♀️ Sence yarın kan tahlili versem yalancı pozitif çıkarmı ?
Zeyneb12 Yagmuronderkutlu canım benim öncelikle inşallah hayırla sağlıkla bebeğine kavuşursun. Ben çatlatma iğnesi oldum sen gibi sürekli test yapma eğilimindeydim ve yalancı pozitifleri görünce seviniyordum sonra 14. Gün koca negatifi görünce üzüldüm. Sana tavsiyem şunu düşün şu an yapsan pozitif çıkar çünkü iğne içerisindeki hcg hormonu daha gitmemiştir beklemek en iyisi sonradan üzülmekteyse. Çünkü biz o çift çizginin hayalini kura kura bi kaldık yalancı da olsa sevindiriyor biliyorum
Yagmuronderkutlu Aykem cevabın için çok teşekkür ederim canım.doktorumda 15 gün sonra yaptır demişti kesin sonuç için ama insan sabredemiyor malesef 🤦🏻♀️ Belim iğne olduğumdan beri ağrımaya devam ediyor göğüslerimde hassaslık vardı onlar geçti ama dünden beri sağ kasığıma ara ara ağrı vuruyor sizce bu gebeliğe dair belirti olabilirmi?
blueberyy00 Yagmuronderkutlu Aslında şöyle oluyordu iğneden 5-6 gün sonra göğüs hassasiyeti kassik batmalar oluyordu ama bunlar beta artışı yaptığı için iğne normal sayılıyor hamilelik belirtileri gibi dursa da ben 12. Günden sonra test yaptım öğrendim hemen belirtileri çok bakma çünkü hamileymişim gibi oluyordu değer sifirlanana kadar
Yagmuronderkutlu Allah hepimize güzel haberler almayı nasip etsin canlarım 😊🙏🏻 Aynı duygu ve durumları yaşayanlarla sohbet etmek, aklına takılanları sormak gerçekten insana çok iyi geliyor moral oluyor iyi ki varsınız kızlar 🙏🏻💕
Atlans Yagmuronderkutlu günaydın canım 🌸 kan tahlilinde hcg 2.6 çıktı doktorum sıfır değil var yada yok demek doğru olmaz şuna dedi. 3-4 gün sonra tekrar ver dedi. Hamileysem kan sulandırıcı iğne ve düşük önleyici başlayacağım dedi, değilsemde bu ay uygulayacağımız tedaviyi reglinin 2.günü görüşelim dedi