Nesossssss bende 17 +2′yim daha öğrenemedim, hatta 3 farklı hastane ve 3 farklı doktor baktı ama yok göstermemek için inat ediyor. Bizim bebek ya hiç istifini bozmuyor yada hiç yerinde durmuyor. Umudum yarın öğrenmek, olmazsa detaylıyı beklemek 🤷🏻♀️