GizMeh bende bugün yaptırdım ailede şeker geçmişi olduğu için direk 100 gramlık yaptırdı bana açlığım 85, tokluğum 1. 188 2. 117 3. 75 çıktı 1.tokluk yüksek çıktığı için diyet yapmamı istedi ve takip etmemi istedi şekerimi eğer devam ederse insilüne başlayacağımızı söyledi. Bence seninde 75 değil 100lük yaptırman gerekiyordu neden 75 dedi acaba