Demetslt Derink ilk bebeğim de kese fasulye şeklindeydi erkekti ikinci gebeligimde yuvarlakti kızım oldu
Melih_funda Doktorum sekreteri cinsiyeti belirttiğini söyledi fasülye şeklindeyse erkek yuvarlak şekilde ise kız olacağını söylemişti kese yeterince büyüyünce şekli ortaya çıkınca doktorlar tahmin yapıyor zaten galiba kese şekline göre
Sevilss Melih_funda Hiç bir doktor kese şekline göre cinsiyet söylemez cinsel organa bakarlar. Bu kese şekli sağ sol olayı ile ilgili doktor yazıları var hurafeden başka bir şey değil diyorlar eski şartlara göre yapılan o zamanın tahminleri şimdiki teknoloji ile yanılma çok azdır en sağlıklı sonuç 16 hafta ve sonrasıdır. Diyor doktorların çoğu
Guzelyuvam Hdveci benimde aynı şekilde 😊 ikinci kızım da bütün erkek belirtileri vardı ama kız ikinci de 😊
Hdveci Guzelyuvam ay evet bütün teoriler erkekti sağda olursa yok ikili testte bi değer şunun altında olursa falan kese şekli çin Rus takvimleri falan yumurtlama günü olursa erkek yumurtlama günüde oldu 11+5 te doktorda yüzde 70 erkek dedi 14.haftada kesin kız dedi kız kaldı yani sağlıklı olsunda teoriler falan hiçbiri doğru değil bence nasipten öte gidilmez ☺️
Guzelyuvam Hdveci inanın aynı benimde çin rus bıçak makas yüzük testi falan ama dediğiniz gibi Allah canlarını sağ etsin inşallah 😊
Melih_funda Sevilss evet doğru bazen 16. Hafta bile doğru yanıt vermiyor detaylı ultrasondan öğreniyoruz ama ben sorduğum zaman sekreterin söylediği cevap buydu