Yasemen mide ekşimeniz kaçıncı hafta da başladı halk arasında mide ekşimesin saçı çıkıyordur şeklinde yorumluyorlar fikriniz nedir doğruluk payı var mıdır sizce
Ayazim Yasemen doğruluk payı var mı bilmiyorum ama ilk başlardan itibaren var bende ilk aydan saçı çıktığını sanmıyorum 😊
Gulsennrgz Yasemen canim mis eksimesi değilde bebegin saçı çıkmaya başlayınca mide yanarmis bizimkilerde hep oyle der hatta hamile bir tane daha arkadasim var o suan 7. Ayında 5.ayında bana demisti oda midem yaniyor bebegin saçından demisti benim bebeğinde saçları çıkıyor artik ama hic yanma olmadi midemde
Nur_sen Yasemen canım benim başından beri mide ekşimesi yanması olayım vardı hala devam ediyor son haftamdayim hala yanıyor. Benim kız rapunzel gibi doğacak desene 👧👧 biraz bebegin duruşu ve senin mide hassasiyetinle alakalı bence
Aybukealtintas Yasemen Ben yaklasık 8.haftadan beri mide yanması yasıyorum, 23 olduk hala yanıyo, bilimsel olarak kanıtlanmıs bir durum degil saç olayı, koca karı uydurması diyebiliriz🤗🤗
Mry Yasemen ileriki aylar için diyorlar ama onun nedeni bebek büyüdüğü ve daha doğum pozisyonu almadığı için başı mideye baskı yapıyormuş doktoruma sormuştum
[silindi] Yasemen tabi ki Yok yıldık daha bu halkın hurafelerinlerinden programın bebeğim bölümünde yeterince aydınlatıyor insanı orayı okuyun☺️
Gamzeclska Arkadaşlar merhaba olaya açıklık getirmek istiyorum ilk zamanlar mide ekşimiş yediğimiz ürünlerden meydana gelebiliyor ayrıca 7.8.9 aylar da bebek yukarı baskı yaptığından mide yanması daha çok gerçekleşmiş oluyor :) yani anlayacağınız üzere saçdan değil ben doktorumuda danıştım saçla bi ilgisi YOk dedi yediklerimize dikkat etmemiz gerektiğini söyledi eskiler öyle söylüyor ama onlar yanlış biliyorlarmış
Ballicut @Yasemen tabiki Alakası yok 🤭 ama saç çıktığı döneme denk geldiği için söyleniyor sanırım . Tamamen hormonlarla alakalı mide yanması .
Damladuaa Yasemen benimde hamileliğimin en başından beri mide yanma var yani halk arasındaki söylemler doğru degill bebeğin saçı çıkıyo diye mide yanması olmaz doktorumda öyle söyledik💕🙏🐣💕
Nurylcndag Yasemen evet teyzemler felanda der ben 17 haftayım benimki çok az başladı bence o ekşimenin olduğu dönemle saçın çıkma dönemi aynı dönemi kapsadığı için öyle bir varsayım yapmış olabilirler.Ben okuduğuma göre bilimsel olarak öyle birşey olmadığını yazıypdu yanlış hatırlamıyosam.
esoeso Yasemen bn 20 haftamdn teee doguma kadr toplamda 20 şişe surp btrdm mdem felkt agrıyordu enseye kadr sacları olan bi oğluşum oldu 🤗🤗 ama doktrlr bebegn mdeye yaptgı baskıdn agrı oldgnu soylyr
Hatunnn Yasemen doktorum 16 hfta kontrolumde mide eksimeleri yasamaya baslicagimi soyledi. Rahim yukari dogru cikmaya basladigi icin mideye yakinlasicakmis eksike yapabilir demisti
Sakvsr Yasemen bende doğruluk payı olmadığını düşünenlerdenim hafta sonu görümceciğim biraz bundan dolayı gerdi beni 31. Haftadayım bulantım kusmam geçmemiş daha yanmaların başlasaydı saçı olurdu saçsız doğacak bilmem ne 😂 yavrum sağlıklı sıhhatli doğsun derdindeyim ben millet saça takmış ☺️
Heather Yasemen mide yanması hormonlarla alakalı bir durum. Netten bakarsanız ya da doktorunuza sorarsanız detaylı öğrenmiş olursunuz. Rahimle midenin bir bağlantısı olmadığını düşünürsek zaten rahimde tüylenen bebeğin mide asidini arttırması çok olası değil:)
Tugbaumit Yasemen bunu bende duydum doğrumu bilmiyorum ama eğer doğruysa benim oğlum kel doğacak 😂 çok şükür hiç yanmam vs olmadı 😂
tgcaty Yasemen ilk kızım da yanma yaşıyordum ama kabak dogdu şmdi ıkıncı kızım 34 haftalık bu rahhat geciyor yanma ekşime yaşamıyorum
SeydaDoruk Yasemen benim de altıncı aydan itibaren başlamıştı. Her akşam tarçınlı süt içmeye başladım bir de diyet uyguluyorum çok şükür geçti