fatmakolay 37+0 Bebek kanala yerleşmiş 2cm açılma varmış ilk gebeliğim acemiyim sizce bebek erkenden geliyor mu pazartesine sezeryan tarihi verdi ama o günü beklemeyebilir dedi doktor benim ağrım yok aşağıya çok fazla baskı var ama nstde bayağı sancı çıktı
Kuben Kuben Bu arada artık 37 haftalar iyi haftalar gelirse de endişe etme Allah’ın izniyle bir şey olmaz
fatmakolay Kuben bebek 3700 normal doğum zor gibi dedi ben de hiç ısrar etmedim açıkçası çatı muayenesi bile çok acıttı normal doğumu düşünemiyorum
fatmakolay Kuben inşallah evde tektim kaynanamı çağırdım eşimde pazartesi akşama gelebiliyor iş nedeniyle yurt dışında ondan biraz panik yaptım bir de hiç beklemiyordum sancımı hissetmediğim için her an gelebilir diyince siz de durum ne
Kuben fatmakolay En iyisini yapmışsınız doktoru dinlemek en doğrusu. Ben bugün kendimi pek iyi hissetmiyorum hareketlerde falan sıkıntı yok ama karnım aşırı gergin azıcık bir yere sürtsem canım acıyor. Yarın randevum var bakalım. Ben de sancı hissediyorum ama nst de çıkmıyor çözemedim 🤷
fatmakolay Kuben benim de karnım çok gergin aşağıya sürekli baskı hissediyorum sürekli tuvalete gidesim var inş pazartesini görürüm bakalım size ne diyecek sezeryansa gün verir muhtemelen ben artık tetikteyim heran ambulans çağırıp hastaneye gideceğim gibi bekliyorum
Kuben fatmakolay Yarın belki çatıma bakar diye düşünüyorum geçen alttan muayene etti ultrasonla ama çatıya bakmadı daha. Çok acıtıyor mu
fatmakolay Kuben ultrasonla 35de baktı çok acımadı ama bu kez çatı muayenesinde acıdı acıyıncada daha çok kastım kendimi
fatmakolay Kuben evet pazartesine bile kalmayabilir dedi doktor inş planlı gelir acil bir durum olmaz
fatmakolay Kvsraykt sancı hissetmiyorum aşağıya baskı var karnım sertleşiyor doktor normal görmedi ama sancıyı her an gelecek gibi dedi