Yeternur Kizlar hamilelikte meyveli soda içmek zararlı mı bebeğe zararı falan olur mu yeni hamileyim bir aylık falan
Ctorun Yeternur meyveli soda kesinlikle içme.amniyo sıvısını arttırıyor ve gebelik şekeri yapma olasılığı yuksekmis.gazli olarak sadece maden suyu oda beypazarı doktorum söyledi.
Nazli_ayar Yeternur Zararlı diye biliyorum. Ben meyveli soda yerine sade maden suyunun içine limon sıkıp içiyorum daha güzel oluyo 🤭
SemaNurEmir bende sade cok icemiyorum meyveli iciyorum ama seker orani fazla oldugu icin zararli olabilirmis
Nazli_ayar Yeternur Gazlı içecekler hamilelikte zararlı. Çok fazla kafein içeren içecekler içmekte aynı şekilde. Arada bir kahve içiyorum ben abartmadan genellikle canım bişey içmek istediğinde sade maden suyuna limon sıkıp içiyorum.
Nilya88 Yeternur valla kola da içiyorum gazozda ne zaman istersm içtim meyveli soda da aynı şekilde tabi dikkat etmek lazım ama ben bı sıkıntı yaşamadım