gozde3592 Polyannaa123 benim kızım olacak nasıpse hem altında hem üstünde çizgi var😅bence şans denk gelmiş bikaç kez öyle kalmış alakası yok diye düşünüyorum
Uyumsuzzz gozde3592 bencede yoktur ya 😁 benımde oğlum olcak sadece altta var mesela normal de kız diyorlarmış altta olunca
UmayGul Uyumsuzzz cidden o cizgi nesen oluyor bende yeni fark ettim. Ama bence cizgiyle cinsiyetin alakasi yok😊
Uyumsuzzz UmayGul benım oğlum olucak bi yakınım göbek cızgın göbeğinin altında böyle olanlar kız oluyor dedi o yüzden sormak istedim 🤷♀️
_Aysgll_ Uyumsuzzz Göbeğimin altında da üstündedir boylu boyunca çizgi var 😂 Kızım olacak inşallah 🤲🏻