Kizlar simdi doktordan geldim. Gittim bakalim catlamismi yumurtalar diye sag tarafin kapali oldugunu ve goremedigini soyledi ve buyuk ihtimal var dis gebelik icin? Dis gebelik nedir? Kurtajmidir? Insallah dis gebelik degildir yoksa cok uzulurum🥲🥲🥲 2 yildir bekliyorum lutfen dua edin dis gebelik olmasin .