32+3 um.gece ellerim uyuşuyor.Doğuştan omurilik kistim var.Boynumda büyük bir fıtık var.en son karpal tünel sendromu varmı diye bakacaklardi(el bileklerine sinir sıkışması) ama gebelik araya girince yaptırmadım.Parmaklarim ve hemen altındaki dört parmağın kemiği varya efsane ağrıyor açıp kapatamiyorum güç kaybı var ayak alt kemiklerim de öyle benim gibi olan varmi