Bsrkst istediğiniz haftada ayrılabilirsiniz izne, illa 37 olmasına gerek yok.
Ödenek içinse bildiğim kadarıyla hepsini olmasa da belli bir kısmını geri isteyebilirler, doğum izniniz bitince göreve devam edecekseniz tabi. Çünkü kanuna göre ödeneğin fiilen öğretmenlik yapanlara ödenmesi gerekiyor. Siz yine de izne ayrılırken idarenize sorarsınız netleşmesi için.