Benımde 3 hafta gerılık vardı 32. Hafta da. Perinatologa gıttık onda da öyle cıktı. Suda azalma ve plesenta da yaslanma varmış ondan beslenemıyormus. 34.hafta da gerılık 2 haftaya dustu. 2155 gr dı kızım. Suan 35 haftalıgız. 36+5 de sezeryanla dogum yapacagım. 12 gun içinde 2500 olması için dua edıyorum küveze gırmesını ıstemıyorum.