BBYaman Dun gece covid oldugumuzu ogrendik, 3 yasindaki oglumda ve bende cikti. Halbuki disari cikmadik kimseyle temasta bulunmadik apartmandada yasamiyoruz yani 1,5 yildir bulmadi bulmadi hamile olunca buldu 😔. Ve herseyin ustune BIONTECH asiliyim !
Azizinannesi2 BBYaman Geçmiş olsun tez zamanda iylesirsiniz inşallah🙏🙏 hafif mi anlatıyorsunuz yoksa ağır çocuğunuzda mi pozitif çıktı
Kubra_K Minigim24 öncelikle geçmiş olsun bişey sormak istiyorum bilginiz var mı acaba? 14.gün sonunda direk dışarı çıkılıyor mu yoksa tekrar test verip bi işlem yapılıyor mu acaba? Bizimde 6.gün ama bitince nolcak bilmiyorum eşim memur uzun yola çıkıp taa hakkariye gitmemiz lazım ama süreç nasil bilmiyoruz
DerinMavii Bende hastayım burnum tıkalı akıntı var hafif baş ağrısı halsizlik bogaz acısı cart curt test negatif sanirim nezleyim veya oyleysemde psikolojikmen atlaticam:D
BBYaman DerinMavii benimde oyleydi ihtimal vermiyordum evden cikmadim etmedim nezleyim sandim pozitif cikti
Minigim24 Kubra_K bizim delta varyantı olduğu için 20 gün karantinamız dilersek bugün test verebiliriz negatif çıkarsak biter ama 14günlük karantina süreçlerinde 14. Gün bittikten sonra test yapmaya gerek yok direk cıkabilirsiniz diye biliyorum bizim mutasyonlu olduğu için sıkıntılı
BBYaman Minigim24 bizimde delta ama gun dolunca test verilip negatif cikmasi lazimmis oyle dediler bize