Hulyaypc Merhaba hanımlar🌷 15 haftalık hamileyim doktora 1 hafta önce dr gittim eşin önde 7. Ayında yukarı çıkar dedi bu durumu yaşayan var mı veya oldu mu bilgi verirmisiniz tedirginim bi sorun olur mu
Hilal-95 Hulyaypc eşin önde derlen plesantamı bebeğin önünde dedi aşadamı dedi bebeği göremeye biliyolar eğer bebek arkada kalırsa ama aşada olması farklı bi durum zamanla çıkıyor yukarı ağır iş yapmaman lazım
marbling10 Hulyaypc ilk gebeliğimde öndeydi, hep önde gitti değişmedi ama bu bir şeye engel değil yani yer değiştirmese de olur.