Guzelyuvam benim doktorumda biraz aşağıda diye progestan başlattı 14 haftalığım bende ama benim doktorum biraz pimpirikli, bi doktorunuza danışın yada ne yapılması gerek sorun isterseniz
Zeyno1934 21+3 üm benim kanamam oldu sonra bebeğin eşi aşağıya inmis rahim ağzınının üzerinde tam bende progestan kullanıyorum 200 lük 😔😔😔