Normal doğum yapalı 14 gün oldu kabızlık problemi çektim lavman yapıldı şuan geçti biraz ama makat bölgemden üste kadar kaşınıyor basur vs yazıyor nette tam bilgim yok neden kaşınıyor bilgisi olan var mı😔😔dikiş yerim bile kaşınıyor 14 gün olmasına rağmen hala tam toparlanamadım normal mi oturup kalkmak sıkıntı bu arada kaç dikişim var bilmiyorum heyecandan unuttum sormayı kontrolde sorcam inşallah ama çok değil sanırım anladığım kadarıyla.