Ayin 23 inde kontrolüm vardı doktorum çok yoğundu gebelerin yanı hastalarının bir çoğunun virüse yakalandığını ve ağır geçirip yoğun bakımda kaldığını söyledi entube olan bile varmış 😔bu aya kadar korktum vurulmadım aşı ama doktorumun tavsiyesi üzerine SİNOVAC asisinj oldum,hem çocuklarım hem kendim için doğru kararın bu olduğunu düşündüm insallah rabbim tüm hamileleri ve cümle alemi korusun evlat acısı yaşatmasın bizi yavrularımıza bağışlasın sagliklica kucağımıza alalım ortalık gerçekten çok kötü 🤲🏻