mrvtat Otururken ayaklarını kaldıramıyorsan, doğum yaklaşıyor mu demek? Var mı böyle birsey bilen. 38+4 teyim bu arada :)
kadifemsii mrvtat doğumun bu tarz şeylerle alakalı olduğunu hiç sanmıyorum kızımı 40+3 te doğurdum kendisi gelmeyince sezeryan oldum
6107 mrvtat doktorumun dediğine göre tam 1 haftadır doğumu bekliyorum ha şimdi doğacak diye. 🥲🥲 Siz Böyle yazınca denedim bacağımı kaldırmayı kalkmadı ama ben bekarken de kaldıramıyorum ki bacağımı 🤣🤣
Kaderberatmelek mrvtat alakasi olduğunu sanmıyorum 🤣39+0 gelmiyor kızım ama çok aşağı inmiş galiba yürüyemiyorum 😔