Musmutlubirkalp Merhaba güzel anneler, yeni tazecik 2 gunluk anneyim. Goguslerimden çok süt gelmeye başladı ve ağırlık şişlik oluştu. Philips avent süt saçma makinesi alacağım. Kullanıp memnun kalan var mı 🍀
Deleted5544 Musmutlubirkalp ben kullandım canım cok güzel cekiyo el olarak da sattım sonra hatta alan kiside memnun kaldı