Eylul_2 Arkadaşlar 3.ayın içerisindeyim 4 kilo verdim var mı bu şekilde istemsiz kilo verenler merak ediyorum bir sıkıntı olmaz inşallah 🌸
FusunF Eylul_2 kilo vermiyorum Amaa aynı kilom 50 kilodayım yiyorum bide yemesem tamam dicem 😂 haftam daha erken diye almıyorum sanırım 15+4 teyim 😂
Selin12- Eylul_2 ben ilk iki ay 10 kilo verdim şuan 15 haftalık hamileyim daha yeni yeni almaya başladım
Eylul_2 Selin12- Bence çok güzel verdiklerini alırsın üzerine de az daha eklenir fazla kilo almadan biter inşallah ♥️
Eylul_2 Elif3434 Benimde kim görse sen ne kadar zayıfladın diyor istemsizce zayıflıyorum anlamadım kusma vs de yaşamadım hiç 🤗
FusunF Eşim ben kilo almayınca Bebek’te büyümüyor sanıyor ama bünye meselesi bence biraz tabi bilemem ilerki haftalarda ne olur 😁
Belacivciv Eylul_2 🙋🏼♀️ Ben 3 kilo verdim, doktor normal demişti. Şu an 22+5, bi kilo belki almışımdır 😅
Elif3434 Eylul_2 benim olayım tamamen istifra yemeklerden yarım saat sonra mutlaka geri çıkarıyorum. Ama yemek yemezsem sorun yok o kadar rahat ediyorum. Sadece çocuk için yiyorum ama bazen canım bir şeyler de istiyor garip bir şey bilemedim 🤣
milayerli Eylul_2 ilk 3 ay anne kanından beslenirmiş bebek bende 6 kilo verdim tiksinmelerden. Yavaş yavaş yemeye zorluyorum kendimi 4.ay sonuna doğru düzelirim diye düşünüyorum o zaman istemsiz kilo alıyoruz zaten 😊
Eylul_2 milayerli Bende kusma vs olmadı ama bende bir operasyon geçirdim ondan sonra kilo vermeye başladım milayerli bende aynıyım o zaman yavaş yavaş düzelecek zaten bebekte sıkıntı olmadıktan sonra kilo almasak daha güzel 🤭
Ranasamet Eylul_2 bende tam tersi canim kilo aldim baya 🙄 ilk hamileligim diye esim sabah aksam bana biseyler zorla yedirdigi icin olabilir🤣
Eylul_2 Elif3434 Gerçekten garip bir ruh halindeyiz her an herşey oluyor çok şükür bende kusma olmadı seninde hemen geçer inşallah 🙏♥️