Kızlar merhaba ..
İki gün önce doktora muane için gittiğimizde doktor baş 3 hafta önde gidiyor dedi ve böyle bi aciklamayi bana daha önce yapmadılar birden pat diye söylediler . Doktor başka bı doktor daha görsün dedi diğer randovumuze 5 gun var . Canım sıkkın , moralim bozuk nasıl bı soruna yol açar bilgisi olan benimle paylaşabilir mi ?