MHA21 süt damlat diyen var benim arkadaşım öyle yapıyodu kızlarına geciyo diyodu. Ama ben çayla pansuman yapıyodum ılık demlenmiş beklemiş çay ile oda çok iyi geliyo. Ama bebekler usutunce oluyo canım Dr bana öyle demişti benim oğlumun da çok capaklaniyodu banyosunda usumemesine dikkat et banyodan sonra sar sarmala biraz sıcak olsun