3 gün yumurtlama 4.gün çatlama gördüm adetim 21.di bu ay 20 si oldum 3 gün adet gibi geldi akşamı kesildi sonra da az az peçeteye sildikçe geldi beta verdim çıkmadı ama kasıklarımda yine hafif ağrı ve damla damla kan geliyor adetin bugun 7.günü bitmesi gerekiyor değişik ilk defa böyle oldum acaba nedendir?