Eylem_kaya07 aynen canım ilk açılma olsun ve doğum Başlasın diye galiba sormamıştım ben hiç ama o sancı yapmadı 3 kez koydular 3 saat arayla sonra da serumla suni verdiler refakatçı da canım özele gidiyorsan yanına alırlar belki sancı çekerken ama ben devlette yaptım sancıyı tek çekiyorsun eşim dışarda bekledi hastanenin kantininde felan hiçbir belirti açılma felan yoksa Bir gün sürüyor doğum yatışı hemen yapınca refakatçı hemen lazım olmuyor yani ama dediğim gibi özelse yanına girerse bilemem onu