Zzeynep1 32+0 ım hangi gün rapor aldığım farkediyormu bilen anneler yazsın lüten son gün alınırmı 32+6 da???
gunesveguney Zzeynep1 işyeri hekimim bana 32. Haftada al dedi ama 32+0 yada 32+6 ile ilgili bişey söylemedi
iremcannn1907 Zzeynep1 durum aynımıdır bilmiyorum ama ben 24 haftada idari izne çıkacağım. Doktorumla görüştüm tam 24+0 da raporu yazacağız öncesi veya sonrası sistemden kaynaklı olmaz dedi. İstersen sende bi doktorunla görüş