zeynepin_annesiiii 36+3 haftaligiz ama ultrasonda 38 lerde çıktı başı büyük olduğu için haftası ilerde çıkıyo . Basının büyük olmsinin normal doğuma engel mi diye sorucaktim onu unutmuşum 😂 3 kilo 400 Gr olmuşuz doktor çok yeme doğum zor olmasın dedi 😂😂 . Normal doğum gözüküyor şimdilik dedi . Haftaya muayene gel yine dedi . Kan idrar tahlili istedi ne zamandır vermiyordum . Sizde durumlar nasıl 🤗
hamisanne_63 zeynepin_annesiiii maşallah bizimkinin de kafası büyüktü sezaryen oldum kendi isteğimle 😄
zeynepin_annesiiii hamisanne_63 özelde yapıyorlar ama onu bende bigun için o kadar para vermek istemedim . Birde anne ve bebek için en sağlıklısı normal doğum hemen ayaklaniyosun fln o yüzden normal doğum şansım varken şansımı denemek istiyorum tabi herşey nasip
Sarellem zeynepin_annesiiii kilosu haftasına göre baya önde gidiyor. 39 40 da 4 ü geçer düzenli almaya devam ederse. Normal doğum zorlayıcı olabilir. Ama çok fazla sizin elinizde olanda birşey de değil. Hayırlı doğumlar olsun ❤️
zeynepin_annesiiii Sarellem hayırlısını istiyorum ya normal sezeryan farketmez bebeğim sağlıklı olsun daa
Cmdk zeynepin_annesiiii bende 36+2 de gittim 2980 gram kafası bi hafta ileride görünüyo ve normal doğumu zorlaştırır dedi ve bazı vitaminleride bıraktırdı🥴
Gzmsrn zeynepin_annesiiii ımom bende bir hafta oldu kullanmaya başlayalı ve bebek bir hafta da birden 300 gram aldı bende direk ona bağladım konuyu çünkü yeme içme düşenim aynı ama bıraksam mı bilemedim, 35 de 2350 idi 36 da 2690 oldu .. ben aşırı kilo almasını çok tercih etmiyorum çünkü 😬
Seda_nrr zeynepin_annesiiii ya bebeğinin iri oluşu yemekten içmekten ziyade daha çok genetikle alakalı aslında 😅 doktor sana sen çok kilo alma diye demiş bence 😂 kafası büyük olunca çıkış biraz zorluyormuş ama imkansız değil sonuçta ahhahwbwbw
zeynepin_annesiiii Seda_nrr hayırlısı 😂 artık ama bu bebek bir haftada yarım kilo almış her hafta yarım kilo alsa 😂
zeynepin_annesiiii Gzmsrn ama ben imoma 18. Haftalarda fln başladım cnm 30. Haftalarda doktor bıraktırdı
Guzelyuvam tabi ki doktorunuz bilir ama benim kızım 3800 gözüküyordu ultrasonda, 3100 doğdu. görümcemin kasılmaları başlamıştı çok iri diye hemen sezeryana aldılar 3 kilo da o doğdu 😂 yani ultrason yanıltabilir sizi genelde kilolar tutmuyor çünkü 😊
Guzelyuvam zeynepin_annesiiii evet kötü bişey değil tabi ki ama yanılma muhakkak oluyor iri büyük diye sezeryana yaklaşmayın diye yazmak istedim 😊