eylu_asel Aralık ayında doğum yapacaklar çoğunlukla erkek var sanki benim belli değil henüz ayrıntılı ultrason da kıza benziyor dediler de sizin cinsiyet nedir bu arada 23+3 haftalık benim
-Arya- eylu_asel Kız 🌸 aralığın 11 i gözüküyor ama kasım sonu olur diye düşünüyorum 😂 40 hafta taşıyabileceğimi hiç sanmıyorum 😂
Ozgrrr eylu_asel aaa Bn kızımı 40+5de dogurdm şimdi de normal İnş olacak 2. Ya 2 hafta önce mi olur şaşırdım da
_yagmurcuum_ Erkek💙🧿 Aralığın 14ü kavuşma günümüz inşallah evet bende aralık annelerinde genelde erkeğe rastlıyorum 🤗
eylu_asel _yagmurcuum_ Hayırlısıyla inşallah cnm sağlıcakla kucağımıza alalım evet o yüzden merak ettim hep erkek genelde
eylu_asel iremcannn1907 ya demekki kız erkek senesi diye birşey yok 😂 benimde çevremde hep erkek bı benim kız 😂