Mlkbrn Arkadaşlar 8 haftalık gebeyim korona dan dolayı evdeyim maalesef ama kilo kaybediyorum normal mi sizce 62 ile hamile kaldım 61 im şu anda almam gereken yere veriyorum
Selin12- Mlkbrn mide bulantısı yaşıyorsanız normal ben 2 ay da 10 kilo vermiştim daha yeni yeni kilo alıyorum 15 haftalık hamileyim
Merveikratanem Mlkbrn ben varım canım ilk hamileliğimde 3 ayda 10 kilo verdim şimdi ikinci hamileliğim 13+5 haftalık ikizlere hamileyim 5 kilo vermiştim daha verdim belli oluyor bir sıkıntı olmuyor zaten bebek aldığı için bir tek vitamin almasın
Mrv1007 Mlkbrn kusmaktan bir haftada 4 kilo verdim 46 kiloya düştüm. Çok normal, su kaybetmemeye dikkat edip o dengeyi kurmak önemliymiş öyle söyledi doktorum. Ben kuramadım tabi o dengeyi serumluk oldum 😭
Denizfdn Mlkbrn hamileligin baslarinda kilo kaybi oluyor cnm 6 kilo kaybettim fazlasiyla aldim sende alirsin merak etme
elfimiz-9800 Canım başlarda kilo veren çok bende çok bekledim kilo vereyim diye ama beklediğim için olmadı ilerleyen dönemlerde her türlü alacaksın zaten şuan verdiğin senin karın olur korkulacak bi şey yok yani 🤗
Mlkbrn Çok sagolun arkadaşlar çok teşekkür ederim inşallah bebek alıyordur karantina dayım bide şu anda korona oldum iyice korkuyorum bebeğe zararı olacak diye koronanın